Doohh... Idiot!

Asså kom igen. Helt ärligt! Det där är ju bara bullcrap!
Öpna mailet från kursledaren för Media-Business kursen jag ska gå.
Fyra böcker med tio frågor. Och jag ska svara med 1 A4 per fråga!
Verdamt! Idiot! Hur kunde jag gå med på detta.
Alla böckerna är på engelska oxo.

Trodde distans skulle var lite laidback men ack.
Killen ska ju ta livet av mig. Han ska bara låta mig göra det själv.
Med andra ord, han vill få mig till att ge upp...

Virre va är dethär?
Ska vi gå denna hårda väg ännu en gång?
Bara att den nu verkligen är HÅRD!!!
CP. Förlåt, men jag blir ba irriterad.
Kommer tvingas plugga hårt nu.
Skjut mig!
Smite me oh mighty smiter!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Usch, universitets-plugg är verkligen inte uppmuntrande, man måste välja sånt som man verkligen vill satsa på. Jag tänkte gå några kurser mest för att fördriva tiden förra terminen, det slutade med att jag började jobba istället och kuggade 3 av 4 kurser :P

Heja heja!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback