ljuset kommer

Hur ska Alan få en kvinna till sängs? Skänka henne full och sen göra det skamlösa, men tyvärr mkt möjliga; förföra en överberusad blondin.
Well, well. Va ska man säga? Sitter halvdöd halvsur framför tven pga tre faktorer;
Carro somna innan jag han ringa, United förlora och jag har nyss joggat.

Säg mig, är vi inte alla lite "Alan" ibland? Nu menar jag inte att vi förför en kvinnamed alkohol, det vore en absurd och bisarr hypotes.
Det jag menar är att om det är något vi inte får här i livet, så gör vi det vi kan för att få det. Då vi ser att vi inte kommer få det så tar vi det närmaste vi kommer, det som liknar mest.
Eller rent av en riktigt B-version av alternativ A.

Men nu räcker det me skitsnack.
Snart Alicante. Snart sol.
Ser hur ljuset kommer. Vackert!
Nu är den snart her!
Seriepremiären ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback