O.L.Y.C.K.A

Som alltid när man trampar till för hårt utan att vara ordentlig varm, finns risk för skada.
Och som alltid när någon gör illa sig, så var det jag. Kan knappt gå på foten just nu, men hoppas verkligen att det går över fort! Smorde på riktigt med tigerbalsam, och drog på mig en extra strumpa som stöd. Verdomd! Men mitt lag vann iaf turneringen, trots att jag halta runt som en skadeskjuten hjort.
Ser ni mig i helgen, stappla runt, så vet ni nu varför...

Som min goda vän
Virre brukar säga, så borde inte det skrivas något vettigt på en blogg. Därför jag tänkte att jag numera bara ska klaga ut min ångest, trycka ut lite överskottsenergi och helt enkelt hålla det öppet här för lite allt möjligt. Jag menar, ingen poäng i att satsa järnet för det är bara en tidsfråga tills man tröttnar på att sitta här och blogga...
No offence!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback