shutter island?

en riktigt skön träning idag.
tjejerna tar åt sig mycket, verkar som om framstegen går snabbt nu.
bara synd att det är några som missar mycket.
de får ta det igen om de kan.

sen bio. gratis! arbetarklassens medborgare som jag är, smakar inget bättre.
gratis är alltid en söt smak.
men "shutter island" kan ju ta sig i baken. ursäkta mig, men asså seriöst?
en ensidig story där man snabbt kan se den "röda tråden" och konceptet är väl känd.
öde ö. avstängd från civilisationen. en komplott. en man utom det vanliga.
helt okey såhär långt. ingen storfilm direkt, men helt okey.
fast det ständiga bytandet mellan verklighet och fantasi i filmscenerna gör det jobbigt.
man måste liksom hålla sig intresserad. jag hade fokus på slutet och höll mig därför inne i filmen.

tyvärr var slutet en riktig fades. totalt värdelös.
ledsen, mr DiCaprio, men det här va inte bra...
dock spelar han som vanligt mkt mkt bra och det är en viss tröst.
nej, innebandy och ny bio imorn, ellerhur
Virre?

Kommentarer
Postat av: Alexandra

har börjat läsa din blogg, gillart :D

2010-03-23 @ 22:42:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback