sympati...not

Det var en fantastisk seger.
Otrolig! Incroyable!
Att totalt dominera en match under ett sådant press är sjukt
Misslyckande inte på kartan. Bare en sak som gällde; att vinna med 11 kasser.

Vad jag syfter till kanske du nu klurat ut.
Våra kära P94 som totalt körde över Sten Stures pjåkiga pojkar i helgen.
19-1 är den sjukaste siffra jag sätt i år.
Inte den största. Men det här är inte F13 heller.

Jag hade medkänsa med Sten Sture i nästan två perioder.
Tills dess att spelare och förälder börjar anklaga domaren för att vara partisk.
Hur partisk kan en domare hinna bli när han var tredje minut blåser mål till motståndaren?
Losar man 19-1 borde man ha vett nog att hålla käft..

Då njöt jag. Då skratta jag, mitt hånliflin var inte att ta fel av.
Vi vann, men SSBK hade inte behövt fölora mer än en värdelös match (de redan slutat 7a).
Men de fölora sin värdighet. De visa sina sanna ansikten, de blev avslöjade.
Empati? Not.. Sympati? not...

Vi vann, igen!


Stort grattis till Valberg, och P94!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback