provokativt beteende?

Det är ju ganska roligt
En helt rolig grej där jag bara har kul
Vissa tror ju jag är värsta allvarlig med det
Andra fattar inte att jag SKITER I !!!
Inte sagt med agg i rösten utan helt enkelt så är det så
-
Att du vill vara svensk och fin påre'
Ja det är ditt problem
Att jag är en rebell som gillar att bjuda på mig
Ja det är väl min sak?
-
Så himla kul med dessa människor som tror jag bryr mig om vad de tycker om min videoblogg
Skratta, kommentera och ha kul med mig / av mig
Men kom inte med eran galla och spy
Ni fattar tydligen inte att jag är fri från era fördomar
Jag vågar göra som jag vill
Är det provokativt beteende?
Hmm, vad sa jag innan?
Ditt problem...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är ju en skön grej med videobloggen. Men, asså vem är det som sagt nåt? Ser inget i dina kommentarer..

2010-05-12 @ 09:25:39
Postat av: Mikael

På FB har folk varit lite kritiska... "snälla lägg ner..." bla bla

2010-05-12 @ 17:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback