är jag dum, eller?

Nu vet jag att det inte är helt moralsk korrekt att jailbreaka en telefon. Men det hindrar en väl inte i att försöka, va? Väl det var ett patetiskt försök som slutade som ett riktigt fiasko. Mobilen lagga ur totalt, och för ett ögonblick trodde jag att det var kört. Tre minuter och två googlingar efter så hittade jag lösningen och fick återställa telefonen. Därefter en ny hjärtklappning då mobilen sa att SIM-kortet var avstängd, och jag anade oro. "Du ska inte hålla på med sånt där. Det fattar du väl. Du ser ju hur det går", var de kärleksfulla orden min kära hade till mig om detta. PS. Det gick bra till sist, men ingen jailbreak på mig än...

En vacker brud kommer hon bli.
En underbar mamma.
Jag älskar dig från djupet av mitt hjärta.
Du min älskling!
(Nej, inte Apple jag  pratar om nu)
Hon är fin hon, den där Caroline...


Kärlek / Mikael

Kommentarer
Postat av: Anonym

Amatör (:

2010-11-25 @ 15:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback