Nytt år - nya möjligheter!

Okej folk's, vi entrade nyss ett nytt år, 2011, och det betyder nyårslöften, nya möjligheter och omställning från att skriva xx/xx-10.
Årets första uppsalabo blev Elliot, Daniel och Frida Sandberg's baby föddes 00.39 på BB.
I år hade jag inga väldigt direkta nyårslöften för hela 2011, utan det blev mera delmål;
1. Godisfasta i Januari
2. Träna med nyinköpta vikter och få formen till sommarn/bröllopet
3. Skaffa min 300:e film
Ja, inte sådär värst påhittig men vad ska jag annars hitta på? Lära mig att gå på lina? Dansa magdans? Spela tuba?
Nej det får bli som det blir...
Vad kommer 2011 bjuda på för något då? Först och främst är det ju bröllop 18/6, det är ju höjdpunkten.
Sedan har vi plugg, jobb och innebandy. Där är det ju inte sådär jättemkt som förändrar sig på de områdena men man vet ju aldrig. Allt talar för att de nästa två och ett halvt åren kommer se ganska lika ut om man ser till de stora delarna av livet. Känns lite som om man går gymnasiet om igen, bara att man nu gör det för allra sista gång.
Vad hade du för nyårslöften? Tell me...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback