Yeah, my life's for rent...

ibland undrar jag hur jag kom hit
sitter och läser
en blogg ifrån mars 2006
"life for rent?" heter den


ja, mitt liv är lite på uthyrning
ja, jag gömmer mig i fel saker
nej, jag har inte äkta lycka
nej, jag vet inte varför jag kom hit

så mycket har ändrats
och det är hårt att acceptera
vad hände med livet?
sjuk, ensam, bortglömd


det är en mörkrets afton, ingen tveka om det
jag ser nu hur mycket dumt jag gjort
men jag ser också hur orättvist livet varit
hur otur jag har haft


det handlar inte om att jag springer bort ifrån Gud
det handlar om att jag är trött på så det är just nu
för mycket smärta, för mycket sorg
blir det mer nu så drar jag härifrån
seriöst, jag flyr så fandens långt bort om nåt mer går åt skogen nu
bryter allt, börjar på "scratch", glömmer allt o alla
all that's left
då vet du/,m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback