"the best of mrkolflaath"

satt och läste i min blogg idag och kom att tänka tanken:
"min bästa blogg är redan skriven"

det ligger nånting i det, för vissa bloggar som jag läser överraskar även mig.
så mycket har blivit sagt de senaste åren här på min blogg.

Jag vill ge dig några av de jag anser vara mina bästa bloggar..
image163
kampen som pågår

- en blogg som även idag är min klagovisa

a smile can't destract me
- min mest omdiskuterade blogg

vägen vi vill vandra

- min bästa blogg?

och slutligen min personliga favorit:)

en pilgrims vandring

- Så få ord, så talande text, men varför vågar ingen kommentera:P?

det var en bra kväll att visa dig några godbitar ut ur min blogg...

men vilken av mina bloggar är din favorit?
jag väntar i spänning...



with love/ m

Kommentarer
Postat av: bizza

min favorit är "i bergssidans skugga"

http://mrkolflaath.blogg.se/1206662339_i_brgssidans_skugga.html

2008-05-15 @ 16:51:38
Postat av: Charlotte

Ja, "vägen vi vill vandra" är din bästa blogg enligt mig.

Postat av: Arash

Jag delar favorit med dej :) pilgrims vandring

2008-05-28 @ 00:09:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback